2017/05/04

Bristol

Hola!



Ono studovat v cizině má svoje výhody.... třeba se dostanete na místa, kam byste jinak nikdy nezavítali. A tímhle místem se pro mě v únoru stal Bristol. Je to krásné město na západu Anglie, které prostě stojí za to navštívit, pokud se někdy ocitnete na tomto kousku světa...

V dnešním článku vám ukážu pár mých vzpomínek, které jsem za ten jeden únorový týden získala...





Hned po příjezdu jsem se byla projít po Castle Parku a musím říct, že je to krásné a hlavně klidné místo! Skvělé na dlouhé procházky, ale i třeba ranní výběh (zdar sportovcům!)!



Ani první den jsem nepromarnila a zašla se podívat na SS Great Britain, což je bývalá britská nákladní loď, která byla předělána do velké turistické atrakce. - takové interaktivní výstavy! A i když vstup není úplně levný, určitě se to v závěru vyplatí, mohu jenom doporučit!! 


Bydleli jsme jenom kousek od Bristolské katedrály (kam je mimochodem vstup zdarma, pokud někdo zvažujete!). No a před katedrálu je tenhle (snad pravěký) strom a na něm visí asi tak bilion párů bot... Váže se k němu hned několik historek, ale nikdo v podstatě neví, jak přesně se tam dostali. Někdo tvrdí, že jsou to použité boty skateboardistů, které si tak značí své území, a někdo zas, že je tam visí všemožní lidé pro bezdomovce...


Také jsme navštívili tzv. Suspension Bridge, kterým je Bristol proslavený. Zážitek by to byl krásný, ale bohužel šíleně foukalo, takže se z potencionálně pěkného dne, stal takový poměrně nepříjemný. Ale co se dá dělat? Jsme přeci v Anglii...


Muzea a galerie jsou v Anglii zadarmo, a tak jsem zavítala do jednoho muzea s galerií přímo v Bristolu. Díla byla úžasná a prosím, už to někdo prosaďte u nás! Musíme všechny naučit, že chodit do muzeí je úžasný zážitek,žádné utrpení!! Spousta lidí tak z peněžních důvodů přichází o plno ohromných zážitků...




I krásnou rozhlednu v tom Bristolu mají! Vstup na Cabot Tower je opět zdarma a ten výhled dokonce i za ten VÝSTUP stojí!!! Když to zvládnete až nahoru, celý Bristol vám vyloženě leží u nohou!! 




No a jelikož jsem bydlela blízko přístavu, trhy (které se tam pořádají přes celý týden) jsem měla na dosah. A už stačilo jen zkonzultovat internet, zjistit, že tam každý čtvrtek pořádají tzv. Street food Thursday a mohla jsem vyrazit. Ostatně všechno vidíte na obrázcích z mých insta stories :D 
První je grilovaný sýr s olivami a druhý koblížek s marmeládou a smetanou! - Oboje bylo naprosto dokonalé!

No a když jsme u toho jídla, bylo by asi nejlepší skončit. Konec konců v nejlepším se to má přeci vždycky utnout...

Doufám, že jsem vás třeba inspirovala k tomu, abyste ten Bristol navštívili, protože je to podle mě ÚŽASNÉ město! 

Mějte se krásně a užívějte prvního květnového týdne,
Natálie

10 komentářů:

  1. jeeej bola som tu 3 roky dozadu, veľmi čarovné mesto :) boli sme vtedy pozrieť Zoo, prvý krát som videla tulene a tučniaky :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. To jedlo vyzerá neskutočne dobre. :) Inak krásne fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle typ článků mám ráda. Akorát si přijdu lehce divná, protože jako jedna z mála "neteču" z Anglie, byla jsem tam jednou a nějak jsem očekávala něco víc. Každopádně ono to asi bylo i tím, že jsme jeli se třídou a měli pevně daný program a minimum volného času, takže se není čemu divit... Každopádně fotky vypadají krásně! :)
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to naprosto chápu! Každý tíhne k jiné zemi!

      Vymazat